فرهنگ عذرخواهي بايد در هتل‏ها نهادينه شود

وي با بيان اين مطلب در گفت‏و گو با خبرنگار ميراث‏آريا(chtn) بيان کرد: همان‌گونه که ايرانيان بيشترين احترام را به مهمان خانه خود مي‏گذارند، در هتل نيز که خانه‏اي بزرگ است بايد بيشترين احترام به مهمان گذاشته شود.

وي افزود: بر اساس يک قانون طلايي، هميشه حق با مهمان است و ما بايد پاسخگو باشيم.

اين کارشناس اظهار داشت: مهم‏ترين قسمت يک هتل نيروي انساني است و مهمان بيش از هر خدمتي، انتظار احترام و رفتار مناسب را از پرسنل دارد.

وي خاطرنشان کرد: گران‏ترين و لوکس‏ترين هتل‏ها اگر نيروي انساني کارآزموده و رفتار سازماني درست نداشته باشند، ارزشي ندارند و نمي‏توانند رضايت مهمان را جلب کنند.

موحدي يادآور شد: امروزه ارتباط هتل با مهمان حتي سال‏ها بعد از حضور او در هتل حفظ شده و منجر به پايداري ارتباط بين مهمان و هتل مي‏شود.
120

انتهای پیام/

کد خبر 1390091219